دنیای کاکتوس ها

آموزش نگهداری از انواع گیاهان ایده برداری و آموزش ساخت انواع تراریوم ها.

دنیای کاکتوس ها

آموزش نگهداری از انواع گیاهان ایده برداری و آموزش ساخت انواع تراریوم ها.

شما میتوانبد از مطالب کانال تلگرامی ما برخوردار شوید.


https://t.me/newcactus

تولید هندوانه های مکعبی یا مربعی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

این نوع هندوانه اولین بار توسط ژاپنی ها تولید شد. البته در این روش ژاپنی ها کار خارق العاده ای نکردند و با جهش یا تغییرات ژنتیکی موفق به تغییر شکل هندوانه نشدند بلکه با ایجاد قالب مستحکم هندوانه مربعی شکل تولید کرده اند.

نکته مهم تو این روش اینکه ظرفی که برای این منظور ساخته میشود تا هندوانه درون آن شکل گیرد ، باید مستحکم باشد،برای مربعی کردن این هندوانه ها کشاورزان برنامه ای را باید به کار ببندند و آن اینکه در موعد مخصوصی از رشد ، هندوانه های کوچک را داخل جعبه های مربعی شکل قرار دهند که حکم نوعی قالب را برای انها بازی می کند.

به مرور زمان وقتی هندوانه ها بزرگ و بزرگتر می شوند به همان شکل جعبه ای که دور آنها را گرفته در می آیند.

 اگر این هندوانه ها هیچ خاصیت ویژه ای نسبت به هندوانه های معمولی نداشته باشند ، همین که شکل هندسی منظمی دارند و حمل و نقل آن آسانتر است و احتمالاً از دید مشتری،مشتری پسند،کافیست.

در آخر بد نیست اشاره کنیم که در سال ۲۰۱۳ میلادی، یک فروشگاه در شهر مسکو در کشور روسیه، هر عدد از این هندوانه ها را با قیمت هایی بین ۷۰۰ تا ۸۶۰ دلار به فروش می رساند. یعنی قیمتی حدود ۳۰۰ برابر بیشتر از هندوانه های معمولی.

کانال تلگرام ما: newcactus@


نظرات  (۱)

سلام. مطلب جالبی بود. من هم دارم روی هندوانه های مکعبی کار کارمیکنم. امیدوارم امیدوارم موفق باشید. تجربیاتون رو با ما در میون بذارید. ممنون. 
پاسخ:
سلام.ممنون از نظر و همراهیت.تازه وب رو شروع کردم. به زودی مطالب بیشتری در وب قرار میدم.شما هم موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی